Mediální dům Czech News Center spustil informační web pro mladé pod názvem FOMO.
02.11.2021
Mediální dům Czech News Center (CNC) spustil nový informační a vzdělávací web pro mladší uživatele pod názvem FOMO. Jeho název vznikl podle anglické zkratky „fear of missing out”, která se do češtiny volně překládá jako strach ze zmeškání nějaké zajímavé příležitosti. Titul, který svým názvem odkazuje k fenoménu nepřetržité přítomnosti na sociálních sítích, má zasáhnout lidi od 17 do 24 let, tedy tzv. generaci Z. Společnost CNC to dnes oznámila v tiskové zprávě.
Obsah nového webu je rozdělený do šesti kategorií, mezi kterými jsou zpravodajství a politika, internetové novinky, móda nebo krása. Je možné, že přijdeme třeba i se ZET verzí Blesku. Zajímavou kategorií by mohla být třeba i témata jako sex, drogy nebo vztahy, což všechno obsáhlo kdysi milované Bravo, dodala šéfredaktorka Karolína Čumriková. Titul podle ní počítá také se silnou přítomností na sociálních sítích, zejména na Instagramu a TikToku.
Web nebude napojený na žádný reklamní systém. Reklama v podobě například PR článků, videí nebo produktů z e-shopů se bude prodávat napřímo. „Je to naše ambice, jak prostor pro mladé trochu kultivovat. Když se na webu objeví bannerová reklama, půjde opravdu o několik málo exkluzivních ploch,” dodal šéf projektu a zároveň marketingový ředitel Mall.tv Vilém Franěk. Redakce do budoucna počítá s prémiovým obsahem a mikroplatbami od čtenářů. Jejich výši neuvedla.
CNC je jedním ze dvou nejsilnějších mediálních domů v České republice, který má miliony čtenářů tištěných i internetových médií. K hlavním titulům patří deníky Blesk, Aha!, E15 a Sport, časopisy Reflex, Blesk pro ženy, Svět motorů, AutoTip či zpravodajský portál Info.cz. Podle Unie vydavatelů mají její tištěné tituly čtenost přes 3,13 milionu čtenářů. Vlastní i dvě tiskárny, a to v Praze a v Ostravě. Je dceřinou společností Czech Media Invest (CMI), kterou spoluvlastní podnikatel Daniel Křetínský.
Praha 2. listopadu (ČTK)