lupa x
user

Česká pošta otevřela v Hradci Králové další pobočku v moderním designu

Česká pošta otevřela v Hradci Králové další pobočku v moderním designu

03.04.2024

Redakce

Již jedenáctou pobočku s inovativním designem otevřela Česká pošta v úterý 2. dubna v Hradci Králové.

Česká pošta otevřela v Hradci Králové další pobočku v moderním designu

Zákazníci mohou pobočku s novým proklientským konceptem obsluhy a v moderním hávu navštívit na nové adrese v budově ČSOB v ulici Collinova 573.

Pošta Hradec Králové 1 se přestěhovala z ulice Československé armády 383/5 do budovy ČSOB. Nová pobočka nabízí klientům nové moderní prostředí (nový koncept obsluhy) a oproti původní pobočce pošty je bezbariérová, vybavená vyvolávacím systémem a pro osoby se zrakovým postižením je vybavená akustickým majáčkem a vodící lištou. Oproti původní pobočce je nová pobočka rozšířená o dvě přepážky, klienti budou obslouženi na přepážce Czech POINT, Balíkovna a třech univerzálních přepážkách.

„Spolu s kolegy z ČSOB jsme se dohodli na přesunu stávající pobočky České pošty do budovy banky, v čemž spatřuji skvělý synergický potenciál toho, že si klienti vyřídí při jedné návštěvě budovy více služeb. Navíc se nabízely možnosti kompletní obměny a modernizace pobočky,“ uvedl Miroslav Štěpán, generální ředitel České pošty a dodal: „Pobočka v Hradci Králové je v pořadí už jedenáctá moderní pobočka pošty. Postupná modernizace pobočkové sítě je důležitou částí transformace, vedoucí k posílení role České pošty jako kontaktního místa mezi státem a občanem.“

Pobočka disponuje vyvolávacím systémem, který nabízí celou řadu moderních prvků pro efektivní vyřízení poštovních záležitostí. Stále větší oblibu si získává například možnost zadání kódu pro vyzvednutí balíku. Ten se po odeslání ihned začne v zázemí chystat, a klient jej prakticky okamžitě dostane. Další využívanou možností vyvolávacího systému je objednání na pobočku prostřednictvím aplikace www.postaonline.cz/rezervace, kde si klient zvolí požadovanou službu a termín návštěvy, čímž ušetří čas a vše vyřídí přednostně bez čekání.

„Proklientský přístup jsme při budování této pobočky uplatnili například tím, že je zcela bezbariérová, nabízíme parkovací místa přímo pro klienty České pošty, prostředí nabízí dostatek prostoru jak klientům, tak i zaměstnancům pošty,“ uvedla Martina Ivanová, ředitelka divize státní poštovní služby.

Do pobočky se klienti můžou dostat taky díky nové pěší lávce od hlavního vlakového nádraží. V budově je vedle pošty k dispozici také kavárna, restaurace a zubní ordinace. Otevírací doba pošty zůstává stejná, jako na původní pobočce. Lidé ji mohou navštívit v pondělí a ve středu od 10 do 12 a od 13 do 18 hodin, v úterý, ve čtvrtek a v pátek od 8 do 12 a od 13 do 16 hodin.

„Klientům ČSOB je v nové pobočce k dispozici i samoobslužný terminál pro odbavení jednoduchých požadavků nebo transakcí v elektronickém bankovnictví. Naši specialisté rádi poskytnou poradenství, ať už v oblasti bydlení, investičních produktů, pojištění, pro podnikatele nebo bonitní klienty. Nonstop je otevřený vkladový bankomat,“ upřesnil Aleš Blažek, generální ředitel ČSOB.

Partnerství pro výhradní poskytování bankovních a pojišťovacích služeb uzavřely ČSOB a Česká pošta v roce 2018. Pod značkou ČSOB Poštovní spořitelna mají klienti na poštách přístup k všem službám skupiny ČSOB, včetně nejmodernějšího digitálního prostředí.

Zdroj: Česká pošta

Hlavní stránka