lupa x
user

Atmedia zvýší příští rok ceny TV reklamy o pět až deset procent.

Atmedia zvýší příští rok ceny TV reklamy o pět až deset procent.

22.10.2021

Redakce

Atmedia zvýší příští rok ceny TV reklamy o pět až deset procent.

Mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, zvýší v příštím roce cenu reklamy o pět až deset procent. Důvodem je vysoká poptávka po reklamním prostoru i zvyšující se inflace. Uvedli to dnes zástupci společnosti.

Zdražení reklamy o deset až 15 procent pro příští rok ve čtvrtek oznámilo i mediální zastupitelství Primy Media Club. Konkurenční skupina Nova zvýší podle serveru Mediaguru cenu reklamy o 12,5 procenta.

Atmedia vedle standardních obchodních balíčků atmax, atadults, atchoice a atkids nabídne svým klientům sponzoring Formule 1 či Zimních olympijských her v Pekingu. „Podobně jako v několika posledních letech neplánujeme zvyšovat ceníkové ceny, reálné ceny se ovšem zvýší až o jednu desetinu. Podobně jako jiní hráči na televizním trhu musíme reagovat na vysokou poptávku po reklamním prostoru na našich televizních stanicích, který je vyprodán téměř po celý rok,“ uvedla generální ředitelka Michaela Vasilová.

V souvislosti s vysokou poptávkou po reklamním prostoru Atmedia aktivně mapuje trh televizních stanic s cílem nadále rozšiřovat své portfolio. „S některými televizními stanicemi již jednáme o možném zahrnutí do našeho portfolia, konkrétní rozšiřování kanálů budeme komunikovat individuálně,“ dodala Vasilová.

Atmedia zastupuje mimo jiné kanály Fox International Company, Sony Pictures Television Network nebo Disney Television Group. Současné portfolio umožňuje společnosti podle ředitelky oslovit každý měsíc v průměru 5,7 milionu diváků starších čtyř let, což je 58 procent celé televizní populace. V letošním roce také Atmedia pravidelně překračuje každý měsíc pětiprocentní podíl na sledovanosti v kategorii od 15 do 69 let, dodala.

 

 

Praha 22. října (ČTK)

Hlavní stránka