lupa x
user

Jak získat kvalitní výstup od umělé inteligence? Neziskovkám radil Slávek Král

Jak získat kvalitní výstup od umělé inteligence? Neziskovkám radil Slávek Král

09.11.2024 , Aktualizováno 08.11.2024

Redakce

Značný zájem vzbudil závěrečný díl letošních vzdělávacích kurzů pro neziskové organizace, které uspořádala Koalice nevládek Pardubicka (KONEP) ve spolupráci s Pardubickým krajem. Nesl se ve znamení marketingu a umělé inteligence pro neziskovky. Jeho lektorem byl známý cestovatel a bloger Slávek Král.

Jak získat kvalitní výstup od umělé inteligence? Neziskovkám radil Slávek Král

Pardubický kraj vzdělávání neziskovek podporuje jak finančně, tak často i zázemím v prostorách krajského úřadu. Mám radost, že se opět podařilo připravit kvalitní nabídku. Zajímavá témata i lektoři mohou účastníky pozitivně motivovat a profesně rozvíjet,“ řekl náměstek hejtmana Pardubického kraje zodpovědný za sociální péči a neziskový sektor Pavel Šotola.

Čím víc kvalitních vstupních informací bude mít umělá inteligence, tím lépe

„Umělou inteligenci využívám denně. Ale není to tak, že bych od ní přebíral vše, jak leží a běží. Vždycky je potřeba výsledek projít a učesat tak, aby co nejvíc odpovídal tomu, co, komu a kde chcete sdělit,“ konstatoval lektor Slávek Král.

„Čím víc kvalitních vstupních informací od vás umělá inteligence bude mít, tím lepší bude i její výstup. Ale pozor, někdy si také trochu vymýšlí nebo domýšlí. Protože chce, abyste z jejího používání měli radost,“ upozornil s úsměvem 37letý dobrodruh, který už stihl navštívit všechny kontinenty a je držitelem českého rekordu za nejdelší vzdálenost ujetou autostopem.

Ze světa do Pardubického kraje

„Aby si vás někdo všiml, je ideální, když uděláte něco, co před vámi ještě nikdo nikdy neudělal. Pak je šance, že zaujmete třeba i celostátní média,“ podotkl autor knih Stopařův průvodce zeměkoulí a Stopem se psem: Do Japonska bez Japonska.

„Snažím se inspirovat lidi, aby šli za svým snem, aby se jejich radost stala také jejich živností. Ale je jasné, že to nejde udělat přes noc,“ nechal se slyšet Slávek Král, podle něhož se vyplatí i péče o klíčové partnery. „Zkuste je vtáhnout do hry s vámi. Navrhněte originální společnou kampaň, která by se pak šířila vašimi i jejich komunikačními kanály,“ sdělil cestovatel, který se nedávno přestěhoval do Pardubického kraje. „Jeho výhodou, že je relativně dobře dopravně dostupný. A jak ho teď postupně s manželkou objevujeme, tak jsme celkem nadšení,“ dodal.

Aktuální témata, nové trendy i možnost si některé z nich prakticky vyzkoušet

Nadšení z přednášky Slávka Krále byli i účastníci závěrečné části vzdělávacího cyklu kurzů pro neziskové organizace. „Kurz o marketingu a umělé inteligenci byl skvělý. Šlo o velmi aktuální témata. Dozvěděli jsme se nové trendy, jak s nimi pracovat a měli možnost si některé z nich i prakticky vyzkoušet. Rozhodně to bylo velmi prospěšné. Jsme moc rádi, že se chystá pokračování tohoto kurzu v příštím roce,“ uvedla účastnice kurzu, výkonná ředitelka pardubického Sluníčka – Centra pro rodiny Zuzana Izera.

Podrobnější informace o vzdělávacích kurzech pro neziskové organizace včetně možnosti přihlášení najdete na webu https://www.konep.cz/aktivity/vzdelavani-neziskovek/.

Zdroj: Pardubický kraj

Hlavní stránka