lupa x
user

Mediální společnost Lagardère jedná s LVMH o prodeji týdeníku Paris Match

Mediální společnost Lagardère jedná s LVMH o prodeji týdeníku Paris Match

01.03.2024 , Aktualizováno 28.02.2024

Redakce

Francouzská společnost Lagardère dostala nabídku od luxusního impéria LVMH, které od ní chce koupit týdeník Paris Match. S odvoláním na dnešní oznámení mediální společnosti o tom informovala agentura Reuters. Firma Lagardère neuvedla, kolik skupina LVMH za týdeník nabídla. Návrh nicméně označila za "docela významný".

Mediální společnost Lagardère jedná s LVMH o prodeji týdeníku Paris Match

Foto: Shutterstock

„Je naší povinností a zejména mou povinností, neboť se zodpovídám představenstvu, na této nabídce pracovat,“ řekl investorům generální ředitel skupiny Arnaud Lagardère. Představenstvo podle něj zahájilo s LVMH exkluzivní jednání a bude se radit s odbory zastupujícími zaměstnance Paris Match a patrně i těmi, které stojí za pracovníky Lagardère News.

Společnost Lagardère minulý rok převzal mediální konglomerát Vivendi. Spojením obou francouzských firem vznikl konglomerát s přibližně 66.000 zaměstnanci a ročními tržbami 17 miliard eur (430,4 miliardy Kč). Skupina vlastní deníky Le Parisien a Les Echos.

LVMH je největší luxusní skupinou na světě. Mezi její nejznámější značky patří Louis Vuitton, Christian Dior, Céline, Fendi, Loro Piana, Marc Jacobs, Tiffany, Bulgari, TAG Heuer, Moët či Hennessy.

Paříž (ČTK)

Hlavní stránka