Vyšla kniha Marketing a PR v architektuře
09.12.2023 , Aktualizováno 07.12.2023
Autor s dvacetiletou zkušeností v oboru přehlednou formou vysvětluje krok po kroku, jak správně komunikovat v oblasti architektury.
Foto: IDEALAB
Od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až po PR a využití umělé inteligence. Dává architektům, interiérovým designérům, ale stavebním inženýrům, ale i dalším kreativním profesím fundovaný návod, jak být vidět a uspět na konkurenčním trhu a úspěšně komunikovat.
Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a řadu odkazů na web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah. Knihu graficky navrhla Jana Vahalíková a doplňují ji originální ilustrace Patrika Antczaka, jednoho z nejtalentovanějších českých ilustrátorů nejmladší generace.
Kniha je určena architektům, interiérovým designérům, ale i všem dodavatelům, kteří se v oblasti architektury pohybují. Cenné informace přináší také studentům a začínajícím architektům, kteří vstupují na trh.
http://www.ceskenoviny.cz/tiskove/zpravy/vysla-kniha-marketing-a-pr-v-architekture/2450762