lupa x
user

Nejposlouchanějším rádiem byl v druhém pololetí 2022 Radiožurnál před Impulsem

Nejposlouchanějším rádiem byl v druhém pololetí 2022 Radiožurnál před Impulsem

11.02.2023 , Aktualizováno 13.02.2023

Redakce

Nejposlouchanějším rádiem v Česku byl ve druhém pololetí loňského roku nadále Radiožurnál s 861 000 posluchači denně, což proti předchozímu období, tedy druhému a třetímu čtvrtletí, byl nárůst o 26 000 lidí. Na druhém místě byl nadále Impuls s poklesem o 21 000 na 697 000 posluchačů a třetí je Evropa 2 s nárůstem o 10 000 na 649 000 posluchačů. Následují Blaník, Frekvence 1 a ČRo Dvojka. Vyplývá to z výsledků aktuálního měření poslechovosti Radioprojekt.

Nejposlouchanějším rádiem byl v druhém pololetí 2022 Radiožurnál před Impulsem

Foto: Shutterstock 

Mezi nadregionálními stanicemi se nejvíce dařilo rádiím Kiss se 435 000 posluchači, což je pokles o 3 000 lidí. Druhé Hitrádio si polepšilo o 19.000 lidí na 424 000 posluchačů a třetí Country rádio poslouchalo denně 285 000 lidí, tedy o 3 000 posluchačů méně. Následuje Beat.

Z obchodních sítí má největší podíl Media Club s 2,537 milionu posluchačů, druhá je Radiohouse s 1,661 milionu a třetí Český rozhlas s 1,618 milionu posluchačů denně.

Čisté investice do rozhlasové reklamy v posledním loňském čtvrtletí představovaly 530 milionů Kč, tedy stejně jako ve stejném období v předcovidovém roce 2019. Roční investice loni proti roku 2019 vzrostly o 1,3 procenta na rekordních 1,628 miliardy korun. Nejvíce rostly investice v segmentu maloobchodu potravin, e-shopů a financí. Klesaly v oblasti aut, stavebnictví a realit.

Každý týden poslouchalo rádio 83,3 procenta populace, denně si rádio pustilo 54,4 procenta lidí, což je o 0,7 procentního bodu více, než v minulém období. Češi si v průměru pustili dvě stanice týdně a 1,4 stanice denně. Průměrná denní doba poslechu klesla o čtyři minuty na 264 minut.

Praha (ČTK)

Hlavní stránka