Dnes vyšlo poslední číslo tištěného ekonomického týdeníku Hrot
30.10.2023
Dnes vyšlo poslední číslo tištěného ekonomického týdeníku Hrot. Dál bude fungovat jen na webu a začátkem příštího roku začne zřejmě znovu vycházet jako měsíčník v nové podobě a s obměněnou redakcí. V úvodníku posledního čísla to napsal šéfredaktor Tomáš Jeník.
Foto: Shutterstock
„A to je z týdeníku Hrot vše. Během uplynulých tří a půl let a 182 čísel jsme týden co týden popisovali, analyzovali a komentovali všechno, co se nejen v ekonomice a nejen v Česku odehrávalo,“ uvedl Jeník.
Aktiva společnosti Hrot nedávno koupila společnost SPM Media Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka, která vlastní vydavatelskou společnost Echo Media či Rádio Prostor. Těsnou většinu 51 procent ve firmě Hrot od loňského srpna vlastnila skupina BigBoard, která vlastní i Mediář, a 49 procent patřilo společnosti Touzimsky Publishing spojené s původním vydavatelem a investorem Janem Veverkou.
Nový vydavatel dříve uvedl, že hodlá do Hrotu a jeho webu investovat a personálně je výrazně posílit, aby ze značky Hrot vybudoval silné ekonomické médium. „Bude se opírat o důvěryhodné byznysové on-line zpravodajství a novou tištěnou podobu Hrotu. Nový projekt, nesoucí značku Hrot, bude představen na přelomu letošního roku,“ informovala SPM. Budování a personální posílení nového Hrotu povedou Dalibor Balšínek a Tomáš Boček, kteří zároveň odpovídají za řízení skupiny SPM Media.
Hrot vznikl na začátku roku 2020. Redakci tvořili převážně bývalí redaktoři týdeníku Euro, kteří předtím odešli z vydavatelství Mladá fronta.
Praha (ČTK)