lupa x
user

Lidl promítne snížení DPH do cen produktů, u více než 1000 z nich sníží DPH hned dvojnásobně

Lidl promítne snížení DPH do cen produktů, u více než 1000 z nich sníží DPH hned dvojnásobně

17.12.2023 , Aktualizováno 18.12.2023

Redakce

Promítnutí snížení DPH do cen potravin je dalším krokem v dlouhodobém boji Lidlu proti inflaci.

Lidl promítne snížení DPH do cen produktů, u více než 1000 z nich sníží DPH hned dvojnásobně

Foto: Shutterstock 

Již od začátku letošního roku snížil Lidl ceny u více než 400 dlouhodobě zlevněných produktů (ve srovnání s koncem minulého roku). Průběžně do akčních nabídek zařazuje například produkty vyhledávané vyznavači zdravého životního stylu či lidmi s různými dietními omezeními. Nová kampaň s názvem „Přesilovka proti inflaci“ má za cíl zákazníkům i nadále poskytovat tu nejvyšší kvalitu za nejnižší možné ceny na trhu.

„Chceme podpořit české zákazníky a zároveň tak bojovat s inflací. Jsme si vědomi toho, že inflace je pro české domácnosti velkou zátěží. Proto jsme se rozhodli pro tento krok, který by měl zákazníkům pomoci snížit náklady na jejich každodenní nákupy,“ říká jednatel společnosti Lidl odpovědný za Nákup Zoltán Nepp.

Do cen u více než 1000 produktů napříč sortimentem se 6% snížení DPH promítne již od 2. ledna 2024. Přesilovka proti inflaci bude zahrnovat například čerstvé maso, uzeniny, čerstvé ryby, mléčné produkty, mléko, pečivo či dětskou výživu a krmivo pro domácí mazlíčky.

Bližší informace najdete na: www.lidl.cz/presilovka

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 318 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Hlavní stránka