lupa x
user

Cenu za PR Lemur získala agentura PRAM Consulting

Cenu za PR Lemur získala agentura PRAM Consulting

23.06.2022 , Aktualizováno 22.06.2022

Redakce

Cenu za PR Lemur získala agentura PRAM Consulting

Letošním absolutním vítězem ceny za public relations Lemur se stal projekt „Investice nejsou jen pro milionáře“, který vytvořila agentura PRAM Consulting pro společnost Portu (WOOD & Company). Cenu za přínos oboru získal Vladimír Bystrov z agentury Bison&Rose. Uvedla to dnes pořádající Asociace public relations.

Z přihlašovatelů nejvíce bodovala agentura MSL se sedmi oceněními, druhá příčka patří agentuře Havas Worldwide Prague se šesti cenami, na třetím místě se s pěti projekty umístila agentura AC&C Public Relations následovaná agenturou PRAM Consulting.

Absolutní vítěz agentura PRAM navrhla kampaň pro první automatizovanou investiční platformu Portu. Kampaň během tří měsíců zvýšila počet denních uživatelů platformy 2,5krát. V úvodním průzkumu byl definován průměrný Čech a v Indexu investiční gramotnosti se s ním zájemci mohli srovnat. Portu získalo více než 300 nových investorů, kteří vložili 6,2 milionu Kč. To znamená, že se investice do PR platformě vyplatila 25krát. Projekt uspěl v konkurenci dalších 108 projektů, které byly prostřednictvím 269 přihlášek hodnoceny v 26 kategoriích.

Ocenění za přínos oboru public relations udělila výkonná rada APRA Vladimírovi Bystrovovi, který patří k image agentury Bison&Rose. „Vladimír je ztělesněním oboru public relations v Čechách, udělal pro něj mnoho, a díky jeho přesahu jej posouvá stále dál,“ uvedl předseda výkonné rady Patrik Schober.

K nejsilněji zastoupeným kategoriím soutěže patřila tradičně kategorie Integrovaná komunikace a Akce a události, do kterých bylo přihlášeno po 19 projektech, spolu s kategoriemi B2C a Media Relations (18 projektů). Velký počet přihlášených projektů zaznamenala i kategorie Společenská odpovědnost a filantropie (17) a Digitální komunikace. Vzhledem k počtu projektů bylo sestaveno osm hodnoticích komisí složených z odborníků na public relations a komunikaci. Porotci hodnotili projekty ve třech kolech.

Profesní soutěž Lemur je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Oceňovány byly PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021.

Praha (ČTK)

Hlavní stránka